NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 21 Mac 2011

MAN*TUGASAN*FINAL

haiiiii, assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh......
TUAN2..
sejak saya bagi pidato tempoh hari tuan2 rumah saya penuh dengan tangki2 RXZ,kaberator korek pon diorg anta tuan2,
mat2 rempit nie....tuan2,rempit tuan2 rempit R.E.M.P.I.T apa dye tuan2!!!bermula di trafik light.
R tue ape tuan2!! rem...reeeem..remmmmm...reeem
sebelah ada mat rempit dye tengok kita.
E apa dye!!! ekeleh eksyennya,bila mat rempit 2 dye tengok kita.kita tengok dye
M marah tuan2...marah bila trafik light bertukar hijau, dye
P pecut ngeeeeeeennggggggggg..yang kita nie bodoh
I ikut ekkkkkkkkkkkkkkkk
T tuan2 kalu tergolek takpe, jangan tertimbus tertanam..
NIE TUAN2 POS MALAYSIA TUAN2,POSMEN KALU NAK MEREMPIT ARI2 BOLEH MEREMPIT TUAN2 TAPI TAK NAK AJE.klau nak merempit pun diorg anta surat ikhlas tuan2 amanah tuan2 kalu mati2 shahid...eh eh..dah macam tazkirah plak.apa2 pon pada mat rempit tak boleh kasar2,kita bagi lagu tuan2..
"mat rempit, suka bawak motor laju2,
dekat belakang ada cikaro jambu
kalu kau tengok konpem korang berbulu,
ada mantop2 ada yg gebu2,
mat rempit suka buat aksi pacak ke depan,
meternya pegi sampai 1.8
malam minggu malam tengok persembahan
korg nk tengok superman ke @ yg pacak ke depan!! ha dengar nie
mat rempit, korg mmg berani
buat superman loceng gear pakai tgn kiri
mat rempit,kau lenggang sana sini
kita tany dye cakap hobi
lagi sekali
kita tanya dye ckp hobiiiiiiiiii.......

2 ulasan:

Cik Moon berkata...

sgt suka persembahan Man Raja Lawak... dari 1st dia nyer lawak mmg suka.. mmg menjadi..

pinkcolour82 berkata...

saya mula2 tak nampak....bb duk nengok nazmin je..ingat nazmin yang masuk final.

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...