NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 25 Mac 2011

KECUT*PERUT


haiii....tengah saya duk tengok cter cinta peah dan kisut,jari saya tak semena2 nak cerita pasal kejadian hari nie.cer cite..cer cite...
hari nie saya dan semua anggota polis di malaysia menyambut hari polis ke-204.jadi anggota IPK terengganu sambut di IPD marang.yang saya terlalu teruja nk ceritanya 1 malam saya tak bulih tdo..opsss bukan 1 malam.hari2 sebelumnya pon la bila saya terima semboyan kena angkat dulang.mak oiii,saya punya kecut perot tuhan je la yg tau.bila tbe ari nie,angkat dulang la saya.nak terkucil nak terberak semua nya ada..bila naik atas dengan konpidem nya pulak saya nie.tak nengok dah orang kat bawah..buat bodo n selenga je.syukur semua dah selesai..boleh tdo lena malam nie.yea3.....naseb baik hujan turun...tak payah nk skema kawat2 lam dewan....hujan rahmat org kata.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...