NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 17 Februari 2011

VIRUS****

haiiiii....tbe-tbe je kata hati saya nak catat sesuatu malam nie..jam di dinding saya yang berbentuk manusia hitam berlari dah menunjukkan jam 5.15 pagi....camne leh jadi camni nie..teruja nya saya malam nie.al-maklum la lama sunggu tak dapat nak ngadap laptop pink saya nie.baru je saya amik tadi kat pejabat sebelah.saya mintak tolong hubby nadia..rupanya en.lap kena virus.grrrrrr........


mata saya tak rasa plak ngantuk..nape erk!!!radio berkumandang sinar pagi....hidup di dunia harus waspada,sucikan lah hatimu,bersihkanlah dirimu,tunaikan segala suruhan jauhi larangan.haaaa,sempat lagi saya mencelah..iklan3..kwang3.en.hubby saya keje kul8 pagi baru balik.sempat lagi saya main mesej,bagi nasihat jgn duk p kejar budak2 motor.en.hubby saya jawap dye tak bawak kete duk sebelah.......bukan ape,kita keje btol pon salah,keje tak betul ape tah lagi.saya selalu beringat bb2 nie.kalu kita susah takdeq sape pon yg nk back-up..ya allah mintak jauh.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...