NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 24 Februari 2011

RAHSIA*KEPUASAN PERKAHWINAN

haiiii...kali nie saya nak cerita pasal perkahwinan.perkahwinan saya dah masuk tahun ke 4..
saya pernah baca majalah yang ada mengatakan jika usia perkahwinan menjangkau tahun ke 5 akan banyak berlaku sesuatu yang menduga kesabaran kita suami isteri.tapi saya tak tau lah sejauh mana betulnya fakta tue.mana mungkin saya menolak ikatan perkahwinan yang sarat di bajai dengan kasih sayang kan..anda pun mungkin sependapat ngan saya kan..kan..kan..walaumacamanapon 
(awat pelik bunyi ayat nie)

,tidak semua pasangan yang bahagia berpeluang menikmati kepuasan..betul ke!!!!!!!!
pasangan yang intim, banyak berkongsi fikiran, perasaan, keyakinan,fantasi,angan-angan,minat,tujuan dan latar belakang.jikalau kita bercakap dengan dua orang yang satu kepala mereka banyak bersetuju dan sokong menyokong pendapat masing-masing.
dalam perkahwinan saya mestilah saya ada harapan yang tinggi.sama lah macam awak, awak dan awak kan..saya sangat berharap dalam perkahwinan saya, segala hal dapat kata sepakat dari kami suami isteri.contohnya apa yang patut dan tak patut dilakukan,saling mempercayai, saling menghormati, cinta mencintai, jujur dan setia hendaknya.tapi tue cuma harapan saya sahaja.apa2 yang bakal jadi,kita semua tidak mengetahui...banyak2 la berdoa cik mala.......

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...