NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 22 Februari 2011

GEMUK*GEMUK*GEMUK

Haiii....saya tengah tengok raja lawak neh.klakar la.layan je la.tbe 2 je ati saya terdetik.tanyalah di mana mana pon,wanita mana yang tidak mahu kelihatan langsing menariK tertarik kau memang da boom..memiliki tubuh badan yang menarik sememangnya sering dijadikan kayu pengukur kepada tahap kecantikan seseorang wanita,justeru tidak hairan ramai golongan hawa tidak kisah berhabis ratusan malah ribuan ringgit bagi memastikan diri kekal jelita.termasuk la saya nie ha..

kwang3.wanita zaman ini amat berkuasa dalam menentukan apa yang diinginkan dalam hidup malah faktor kewangan yang makin kukuh membolehkan wanita berkerjaya memperbaiki penampilan diri demi meningkatkan tahap keyakinan diri masing2.begitu juga la dengan saya tak terkecuali sikit pon..lagi pulak en.hubby saya selalu kata gemuk..gemuk..gemuk..walaupon bercakap dengan nada bergurau.tapi saya tetap nk cuba ilangjkan lemak2 yang bermaharaja lela kat badan saya..cekedot

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...