NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Rabu, 16 Februari 2011

CERITA*LAMA

haiiii........kadang-kadang saya terpikir kenapa la manusia nie sanggup membuang darah daging sendiri dan tergamak melakukan perkara-perkara sedemikian.saya pernah mendengar kisah seorang remaja terlanjur melahirkan seorang diri dalam bilik air.Kalau ibu lain bertarung nyawa melahirkan anak tapi remaja ini begitu mudah melahirkan sendiri tanpa bantuan bidan @ doktor.malah,pandai pula dia potong tali pusat..

apa yang menghairankan saya,remaja itu pergi sekolah setiap hari dan turut menjalani aktiviti kokurikulum dan pendidikan jasmani.tapi tak seorang pong rakan @ gurunya yang melihat perubahan badanya.sampai mengandung sembilan bulan,tiada siapa yang sedar perutnya membesar. kalau kawan dan guru tidak perasan boleh dimaafkan lagi tapi bagaimana dengan ibunya sendiri!!!!saya difahamkan ibu remaja itu terkezut apabila mendengar suara bayi menangis dalam bilik anaknya.lebih mengejutkan apabila melihat bayi baru lahir hanya dibalut kain batik di sisi anak perempuannya.itu kisah gadis remaja tersebut,tetapi apa yang mengejutkan saya ianya juga pernah berlaku terhadap seorang artis wanita popular.cewaaah cam wartawan hiburan plop saya nie.wakaakakakaka................saya dengar,cerita ini sudah lama berlalu.kiranya usia anaknya sudah belasan tahun.ketika itu,artis ini tengah popular dan pada waktu yang sama cerita peribadinya juga hebat.tapi banyak perkara mengejutkan pernah menimpa artis ini kalau di selak satu persatu...

apa yang menghairankan saya,artis popular itu tidak menghilangkan diri sepanjang tempoh kehamilannya,tapi berjaya menutup perutnya yang membesar tanpa diketahui org terutama peminat.dan selepas artis ini melahirkan,dye menyerahkan bayi tersebut kapada ibunya untuk diuruskan dan buat lah apa yang patut.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...