NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Rabu, 19 Januari 2011

HABIT

alamak dah dua hari saya tak update blog rupanya.......emmmm,saya nk cerita ape erk!haaa......masa kat atas motor tbe2 ati saya terdetik nk beli produk biodex untuk berak....langkah saya sebenarnya nk terus masuk pejabat tp melencong ke pusat biodex murni edar.....saya ckp kat kak yg kat dalam tue nk beutey tea...dye tanya saya elok ke!!saya ckp la elok tp kalu tak makan la...
kalu makan selambak.perut saya kembung....dye syorkan saya amik i-cover..saya pon tanpa fikir panjang amik la yg tue..jd beutey tak jadi la amik.try la dulu..kalu jd saya truskan je la...matlamat saya skang nk turunkan peyoot yg dah tak kempis lagi neh.hahahahaha

ICover - Biodex
ICover - Biodex
Maklumat Produk 
Fungsi I-Cover:
- Untuk melancarkan pembuangan air besar, toksik dan lemak.
- Membuatkan rasa kenyang dan ianya secara tidak langsung 
   dapat mengawal berat badan.

Harga: RM49.90
masa kat tempat keje,saya cuba try 1 peket...stat makan pukul 3petang.bancuh ngan air masak.tekak saya boleh terima la plak.balik umah.siap2,keluar ngan en.hubby saya.....pukul10 malam br la peyot saya rasa cam nk buang air besar..berkejar la en.hubby saya bawak kete nk balik buang kat jamban umah jugok..hahhahhaha........memang elok la.takdeq lgsg semelit..lancar je pembuangan air besar.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...